Contabilitatea este o profesie a cifrelor, a detaliilor, a exactității. În același timp, contabilitatea lucrează cu sute sau mii de documente justificative, cu termene strânse și cu zeci de reguli ce trebuie respectate în fiecare domeniu de activitate. Toate acestea pot duce la erori umane, de înregistrare a datelor primare și de întocmire a notelor contabile.
Ele pot apărea indiferent de cât de sofisticat este programul de contabilitate cu care se lucrează. Supravegherea contabilității este o activitate necesară în orice companie în care resursele de personal contabil sunt limitate.
Compania AxACont furnizează servicii complete de contabilitate financiară și de gestiune, expertiză contabilă autorizată de Corpul Eperților Contabili și Contabililor Autorizați din România, dar și soluții pentru business-ul dumneavoastră.
Experiența și certificarea noastră în management sunt pârghiile pe care ne sprijinim, pentru a vă oferii soluțiile, rapoartele și informațiile financiar-contabile.

Servicii pentru evidența contabilă:

Înregistrarea documentelor și operarea lor în contabilitate;
Întocmirea situațiilor lunare, trimestriale, semestriale și anuale;
Evidență mijloace fixe, calculul amortizării;
Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA și cartea mare;
Întocmirea declarațiilor și depunerea lor la ANAF;
Întocmirea balanțelor lunare;
Două conturi bancare incluse;
Întocmirea și depunerea declarățiilor privind taxele și impozitele;
Stabilirea obligățiilor de plată lunare și trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora;
Papetărie inclusă;
Înregistrarea tuturor operațiunilor în documentele primare cu ajutorul documentelor justificative (chitanțe, facturi, avize, ordine de plată și alte tipuri de documente); Întocmirea notelor contabile;
Întocmirea notelor contabile;
Întocmirea balanțelor de verificare;
Întocmirea bilanțurilor;
Inventarierea anuală sau ori de câte ori este nevoie a elementelor patrimoniale;
Consultanță fiscală / financiară;
Consultanță de dezvoltare a afacerilor;
Organizarea business-ului;
Optimizare business;
Alte operațiuni specifice.

Expertiza noastră aduce în plus:

Moduri corecte de interpretare a unor legi sau norme de legi. Experiența bogata ne-a adus față în față cu numeroase situații și moduri de înțelegere a unor legi care lasă loc interpretărilor.
Evidențierea unor erori de înregistrare sau întocmirea documentelor contabile. Mai mult decât în orice altă meserie, odată ce ai greșit un lucru, este foarte greu să vezi greșeala cu proprii ochi. Putem, astfel, să venim cu o nouă perspectivă și să detectăm erori pe care departamentul dumneavoastră de contabilitate le-ar trece cu vederea indiferent de numărul de revizuiri.
Soluții contabile pentru situații rare sau inedite apărute în activitatea companiei dumneavoastră.
O continuitate a modului de lucru atunci când apar modificări în structura sau componența departamentului de contabilitate intern.
Serviciul de supraveghere al contabilității este recomandat în special companiilor mijlocii care au un volum de activitate suficient de mare, însă, care nu au un departament complex de contabilitate care să cuprindă experți din diferite ramuri ale contabilității.
CONTABILITATE OPERARE MICROÎNTREPRINDERI

Serviciul de Contabilitate pentru microîntreprinderi care au nevoie doar de serviciul de operare documente, urmărire situație și reprezentare ANAF. Experiența și certificarea noastră în management sunt pârghiile pe care ne sprijinim, pentru a vă oferii soluțiile, rapoartele și informațiile financiar-contabile.
Pentru reducerea costurilor lunare de contabilitate puteti opta doar pentru operare documente
Înregistrarea documentelor și operarea lor în contabilitate;
Întocmirea situațiilor lunare, trimestriale, semestriale și anuale;
Evidență mijloace fixe, calculul amortizării;
Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale, Întocmirea documentelor pentru plata acestora;
Elaborarea balanței de verificare lunară;
Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA și cartea mare;
Întocmirea și depunerea bilanțului contabil;
Întocmirea și depunerea declarațiilor privind taxele și impozitele;
Două conturi bancare incluse;
Volum de documente incluse în pachetul de operare - 30-50 buc;
Papetărie inclusă.

Compania AxACont furnizează servicii complete de contabilitate financiară și de gestiune, expertiza contabilă autorizată de Corpul Eperților Contabili și Contabililor Autorizați din România, dar și soluții pentru business-ul dumneavoastră.

Contabilitatea pentru companii, este susținută și de Departamentul de Dezvoltare a Afacerilor.

AFLA MAI MULTE

Departamentul de resurse umane;
Posibilitate de a ridica documentele contabile direct de la sediul dumneavoastră;
Inștiințare în timp real cu privire la măsurile legislative în continuă schimbare;
Transimterea situațiilor companiei pe care orice administrator trebuie să le știe le primiți sub forme de grafice;
Este necesar să avem informații din partea dumneavoastră deoarece aveți posibilitatea sa știți printr-o singură solicitare, costurile , procedura de lucru si timpul în care o să aveți acoperite solicitarile pentru companie.

Cerere oferta